CASES
UpNordic
UpNordic opgraderer og ompolstrer gamle møbler og giver dem nyt liv, deres fokus ligger på danske designmøbler. Udover at ompolstrer og opgraderer møbler for deres kunder, har de også deres eget salg af ompolstret og opgraderede designmøbler.
Målet hos UpNordic var at få deres brand og vision til at skinne igennem på de sociale medier, derudover skulle der skabes brandawareness og social proof.
Gennem annoncering ønskede UpNordic at anskaffe leads til ompolstring af møbler.
UpNordic vækstede deres sociale medier med flere hundrede procent, både på følgerskaren og engagement. Annonceringen løftede den organiske markedsføring og skaffede 25 kvalitetsleads på blot 10 dage.
Umami
I December 2020 bliver vi kontaktet af Umami Sushi. Et splinternyt Sushi Take Away sted i Næstved by. Umami ønskede at åbne med et brag! Da vi startede hos Umami var lokalerne ikke færdige endnu og der var hverken oprettet Facebook eller Instagram.
Dermed var første step at lave en MASSE larm og skabe brand awareness. Udover at lave larm, ønskede Umami social proof og fokus på Sushi af høj kvalitet.
Efter blot 7 dages arbejde stod vi klar til at åbne for Umami. Videoen taler for sig selv. Næstved var totalt klar på Sushi! Ligeså var de sociale medier.
Marie-Lou
Marie-Lou er en dametøjs butik beliggende i både Næstved og i Køge. Derudover har de også en webshop, som var vores primære fokus i forhold til markedsføringen.
Marie-Lou er et brand som har stor fokus på mærkevarer og produkter af høj kvalitet. Derfor var det primære fokus i den organiske markedsføring at fremstille produkterne professionelt og ekslusivt men samtidig også henvende os til den almene kvinde.
Marie-Lou ønskede primært Brand awareness og konverteringer på hjemmesiden. Det kom vi i mål med, ved annoncering målrettet på konverteringer, trafik og opslaginteraktion.
Hvad så med annoncerne?
Tallene her, kan se uoverskuelige ud. Det vigtige her er at i perioden 1. november 2021 til 31. december 2021 er der blevet brugt 30.500 kr på annoncer. Virksomheden tjente 137.000 kr ved køb igennem de opsatte annoncer. Altså fik virksomheden sine penge igen 4,5 gang!
Her har Isak jo egentlig beskrevet hvad der sker på billedet. Men for at opsummere: På blot 7 dage er der samlet blevet brugt 5100kr på annoncer. Virksomheden tjente 25.800 kr på køb foretaget igennem annoncerne. Virksomheden fik altså sine penge tilbage 5 gange.